Başkanlık Ne Monarşik, ne de Oligarşik; bir acayip karışık
Başkanlık sistemi; Ne Monarşik, ne de Oligarşik; bir acayip karışık… 18’lik milletvekilleri için TBMM’de emzirme odaları…
Başkanlık sistemi; Ne Monarşik, ne de Oligarşik; bir acayip karışık… 18’lik milletvekilleri için TBMM’de emzirme odaları…